Tuesday, June 23, 2009

سخني با مراجع تقليد شيعه

سخني با مراجع تقليد شيعه

آقايان محترم مراجع تقليد
سلام عليكم

آن گونه كه از كودكي آموخته ايم، عصاره ، الگو و سرمشق يك شيعه واقعي شما مراجع عظام هستيد. كمال آنچه يك انسان عبد در مذهب تشيع ميتواند بياموزد رسيدن به جايگاه والايي است كه شما در آن قرار داريد. نهايت تذهيب، پاكي،‌ علم، تقوي، پيروي از طريق ائمه، از جان و مال و نام گذشتگي در راه اسلام و مبارزه با ظلم و ستم مراحع عظام هستند.

حال اين سوال را از شما دارم كه آيا صدور فتواي قتل زنان و مردان بي سلاح به جرم تقاضاي بررسي مجدد آرا ، آيا حلال و شرعي است؟

آيا كتك زدن مسلمانان و غير مسلمانان، با فرض آنكه نظرشان مخالف نظر حاكم وقت باشد مورد تاييد شرع و مذهب تشيع است؟ آيا شليك گلوله به زن آبستني فقط بخه جرم آنكه از خانه بيرون آمده جزو دستورات اين شرع است؟ آيا چنين روحاني لايق عنوان مرجعيت تقليد و يدك كشيدن عنوان نايب مهدي (عج) است؟ آيا سكوت در برابر اين همه ظلم آشكار روا و پسنديده است؟

اگر پاسخ شما آري است پس آن را به دنيا اعلام كنيد و به ما بگوييد ما سالها از چه تفكراتي پيروي كرده ايم.

و اگر مخالف اين ظلم و كشتار هستيد، لطفا براي حفظ آبروي در معرض خطر اسلام براي حفظ تشيع، نظر شرعي و مخالفت خود را با صداي رسا به جهانيان علام كنيد. و به عالميان بگوييد شما چه فكر ميكنيد.

مگر نه آنكه هر كس صداي ياري خواهي مسلماني را بشنود وپاسخ ندهد مسلمان نيست.

مگر نه آنكه علي فرمود يار مظلوم و دشمن ظالم باشيد.

مگر حسين در آخرين لحظه عمرش نگفت اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.

آيا منافع و سلامت جان و خاندان مانع همراهي شما با مظلومين در خون غلطيده است؟

آيا جان شما با ارزش تر از جان آن دانشجوي جوان بيست ساله است؟ و يا خون و مصلحت شما رنگين تر از خون حسين، خانواده و يارانش است؟

اسلام با ترسيم يك كاريكاتور توسط مخالفانش آنقدر به خطر نمي افتد كه با اعمال خشونت آميز مدعيانش.

شيعه با مباحث تئوريك مخالفانش آنقدر لطمه نميخورد كه با مهر سكوت و مصلحت انديشي شما.

آقايان مراجع تقليد

اسلام امروز در خطر است

نه توسط آمريكا، نه توسط كفار ،‌نه توسط مخالفان آشكارش، بلكه توسط مدعيان دروغيش

اسلام امروز در خطر است ، توسط آيت ا...ي كه خود را رهبر مسلمين جهان ميخواند و دستور قتل زنان و كودكان و رهگذران بي سلاح را ميدهد.

اسلام امروز در خطر است، نه توسط مخالفانش بلكه توسط شمايي كه سكوت كرده باشي و اسماعيل دنيايت را به مسلخ گاه اعلام نظر نبري!

امروز دنياي شما مرجع تقليد ، در مقابل حيثيت اسلام،‌ شيعه و مذهب قرار گرفته، امروز نان ،‌ نام و جان شما بر سر دوراهي دفاع از آبروي تشيع و يا خزيدن در آرام خانه قرار گرفته.

امروز كفار و اهل كتاب از ريختن خون مسلمانان در اين سرزمين پر از جور اظهار تاسف كرده اند. اين مسلمين، عمري در زير بيرق حسين و تقليد از شما بزرگ شده اند. اينها عمري براي حسيني كه شما به مردم معرفي كرده اند سياه پوشيده اند و اينك خود هدف قمه و شمشير بازماندگان شمر قرار گرفته اند.

نگاه امير مومنين (ع)، امروز به توست . نگاه علي ابن ابيطالب (ع)، حسين ابن علي (ع)‌ نگاه زينب (س)،‌ نگاه رسول خدا (ص) و همه پيروان اين عزيزان امروز به زبان ، عملكرد و عكس العمل شما دوخته شده. سكوت در مقابل اين همه ظلم و جنايت بيش از اين جايز نيست، يا اسلام را فداي دو روز دنيايتان كنيد ، يا به صداي هل من ناصر ينصرني شيعيان و شهيدان هم كيش و هم وطن خود پاسخ دهيد.

No comments:

Post a Comment