Tuesday, June 23, 2009

لزوم گسترش موج جنبش به جنوب شهر و حاشیه تهران

با توجه به درگیری های فیزیکی امروز برای موفقیت در ادامه راه بدون شک احتیاج به انتقال موج جنبش به تمام شهر و به ویژه حاشیه هایی مثل اسلامشهر،پاکدشت و ... است. فراموش نکنید که ساکنان این مناطق از حکومت بسیار ناراضی هستند و یکی از دلایل مهم رای بالای آنها به ا.ن.، تقابل ا.ن. با رفسنجانی بود. اکثر این مردمان هاشمی را معادل نظام می دانند و تصور می کنند ا.ن. به مخالفت با نظام برخاسته. حمله ا.ن. به رفسنجانی و دزد خطاب دادنش، عامل اصلی جذب رای در این مناطق است. این طبقه پتانسیل بسیار خوبی هم برای اصطهلاک درگیری دارند. حوادث اسلامشهر موید همین مطلب است. بهترین استراتژی حضور هدفمند نیروهای جنبش در این مناطق است. فیلم های درگیری ها را در این مناطق بلوتوس کنید و با ارتباط برقرار کردن با جوانان این مناطق تحریکشان نمایید تا به جنبش بپیوندند.
تجربه انقلاب 57 نشون داد که حضور حاشیه نشین ها در انقلاب یک موتور محرک بسیار قویه.
از همین یافت آباد شروع کنید. در طول روز بدون جلب توجه به این مناطق برید و با جووناش صحبت کنید. الان خوشبختانه دست فقیرترین مردم ایران هم یه دونه از این ماسماسک های بلوتوس دار پیدا می شه. فیلم درگیری ها رو پخش کنید.
خواهش می کنم این فیلمها و به خصوص فیلم شهادت هموطنامون رو روی سی دی بزنید و در مقیاس وسیع تو جنوب شهر و حاشیه هایی مثل پاکدشت و اسلامشهر پخش کنید

No comments:

Post a Comment